Telphone: (038) 508-9751

Email: boheco1_main@yahoo.com

Pahibalo

Alang sa tanang miembro-konsumidor sa Lungsod sa Batuan:

Sugod ning buwan sa Hunyo 2017, ang BOHECO I moimplementar sa READ and BILL System, diin ang atong mga meter readers mo-issue diha dayon ug Statement of Account human sa pagbasa sa inyong mga kwetador.

Tungod niining maong sistema, among gi-awhag ang mga kunsumidor sa pagkuha sa inyong Statement of Account o Bill diha tupad sa inyong kwentador nga gisulod sa plastic jacket.

Daghag salamat.

-TAGDUMALA

CONTACT US

Telefax No.

(038)508-8095

Globe Tel. No.

(038)508-9731,

(038)508-9751

Consumer Welfare Desk

Smart - 09199950240

Globe - 09177147493

SUB OFFICE

Telefax no. 

(038) 501 7287

Globe Telephone No. (Trunk line) - connecting all locals

(038) 501 0668

PLDT Direct line

(038) 412 3479

Payment Partners

ML Kwarta Padala   Palawan Pawnshop

Henry Lhuillier   Prime Asia

USSC   Save n Earn

Gemmary Pawnshop   

   

    

Electric Rates for May, 2017

 

Residential

 Mainland
P8.8006
Cabilao 
P8.8006 
Islands
P7.6144 

Low Voltage

 Commercial
P7.9492
Public Building
P7.9492
Street Lights
P7.9492

High Voltage

 Industrial
 P6.4188

 *** new electric rate will be posted on  June 15, 2017

SUGGESTIONS

Comments  

 
0 #39 vickinrr 2017-05-25 05:34
Hello Good Day!

I just want to suggest if mka change mo sa body color or ang color sa font sa website kai pareha man gud dark, dili mabasa ug klaro tungod kai pareha nga dark sila.

Salamat
Quote
 
 
0 #38 LYCEL O.ABO-ABO 2017-05-25 03:03
Good Day,

Kanang mangayu lng ko ug tambag gamay..
Member mi sa NEHI program..dn kami na gani nagkuha sa mga materiales sa Tubigon adtong March 20,2017..unya amo gi tawagan ang electrician nga na assigned sa among lugar sa Sambog, Corella,Bohol.S ige ra xa ug pasalig ug mu installar xa pero hangtod karun wala pajud mataod ang mga materiales.Firs t batch man unta mi..Dn nataoran na ang uban nya kami wala pajud..hapit na tunga sa tuig ming nagpaavot,wala japun xay action..sige ra pasalig..PAASA KAAU AMO ELECTRICIAN!
Unsa kaha angay namu buhaton SIR/MAAM..
hinaot matagaan mi ug pagtagad gamy..Daghan Kaayung Salamat..
Quote
 
 
0 #37 Erwin 2017-05-25 02:31
Quoting LYCEL ABOABO:
Quoting LYCEL ABOABO:
Good Day!

Ask lng unta ko if unsay requirements if mu claim sa mga materials under sa NIHE nga program..kami nlng kuha ky busy amung in charge sa tig kuha..
:-)


Ipakita ang release slip.
Quote
 
 
0 #36 LYCEL ABOABO 2017-03-20 08:42
Quoting LYCEL ABOABO:
Good Day!

Ask lng unta ko if unsay requirements if mu claim sa mga materials under sa NIHE nga program..kami nlng kuha ky busy amung in charge sa tig kuha..
:-)
Quote
 
 
0 #35 LYCEL ABOABO 2017-03-20 08:40
Good Day!

Ask lng unta ko if unsay requirements if mu claim sa mga materials under sa NEHI nga program..kami nlng kuha ky busy amung in charge sa tig kuha..
Quote
 
 
0 #34 Jay 2017-02-21 10:31
Good day..!
My name is jay from catarman, dauis.
i have a concern regarding about your system in paying our bill. how come a company or coop like boheco dont have a good system in posting payments from consumers?
i have 2 accounts in boheco,house1 and 2. last february 5,2016 nagbayad ko sa bill sa house 2 morning in island city mall. a day after nagbayad ako manghod sa bill sa house 1 pero ang nadala nga bill is for house 2, but still gidawat sa system ang payments. so, duha ka payments na ang nabayad sa house2 and walay payment sa house1. now, is it possible for that to happen? your system should display an error for that one. ganena lang namo nahibaloan kay naay taga boheco nidung sa balay kay magputol sa line.so nidung napud sa office kay nagpa refund...for a span of 2 weeks wala jud mo error ang system nga naay duoble payments??????? ?
Quote
 
 
0 #33 Jonalyn 2017-02-06 01:42
i've ben calling your hotline and nobody'S answering. It's been ringing for more than 15minutes already.

I just would like to ask what are the requirements to change the account name to my name in the bill. Thank you.
Quote
 
 
+1 #32 Andy Lim 2016-12-11 07:23
Bill Inquiry tab is not working when clicked... do you have any Account Name and Number so that i could pay online thru BPI..
Quote
 
 
0 #31 Andy Lim 2016-12-11 07:19
Quoting FUMING CUSTOMER:
YOUR SERVICE IS BASTOS!! HOW DARE YOU STOP POWER FOR SOOO LONG TWICE IN A MONTH.. YOU SHOULD ALL BE FIRED. YOUR RATES ARE DOUBLE THAT OF EUROPE AND USA, YOUR SERVICE SUCKS.. YOUR SHIT AND SHOULD QUIT NOW.. A HUUGE FUCK YOU BOHELCO CUNTS!!!
balhin adtro US ug Europe kaw..
Quote
 
 
0 #30 guest 2016-12-07 02:30
good day
sir/madam pwede po ba ma post dri ang atong schedule sa nagkalain laing lungsod kung kanus -a ang schedule nga muanha ang sakyanan sa boheco arun dha nami magbayad arun just incase dli me mka pay ana na time makakita me sa ubang sched na duol2 lang sa amo area dri lang me mgtanaw sa sched asa ang sunod na buz stop nila...thank you...
Quote
 
Category: